torsdag 6 oktober 2011

bajs?

Fyfan vilken hemsk dag. Först var jag till tandläkaren och de var inge direkt roliga nyheter man fick där. Efter det åkte vi hem och jag sov typ 2 timmar för mådde pyton och sen bar det av till stallet eftersom hovis skulle komma. Jag älskar min hovslagare, han är så grymt bäst <3 Så nu är iaf hans hovar fina och bra så det känns skönt mitt i all skit. Efter det blev det ¨ka hem, spy en del , sova , äta macka, spy upp macka och sen åka till stallet igen för veterinären. Malwin har inte blivit nå bättre så hon skrev en remiss på röntgen och ev behandling  till ATG kliniken här i Gävle.
Är fan psykiskt utmattad, det är så jobbigt när ens pärla inte mår bra ;<
Aja, vi får se hur det blir nu, vi kommer iaf göra allt som krävs för att han ska må bra. Nu vill jag inte lämna ifrån han igen, men har inte råd att köpa heller :/  gaash, gief me money!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar